Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.12.2007 14:53 - Pesen,koqto opisva to4no v momenta jivota mi !! DOSLOVNO! egati syvpadenieto :D
Автор: mirqnka Категория: Забавление   
Прочетен: 562 Коментари: 0 Гласове:
0



Никой не ми вярва когато кажа , че съм те забравила
Никой не ми вярва когато кажа , че има толкова много , което криеш
Държиш се с мен сякаш съм кралица когато излезем
Искаш да покажеш на всички какво представлява любовта ни
Всичко в мен се преобръща когато до нас има тълпа
Но когато наоколо няма никого :




В очите ти няма доброта
Начинът , по който ме гледаш , посто не е редно
Мога да кажа какво следва този път
В живота ми има непознат
Ти не си човекът когото някога съм познавала
Страхуваш ли се да разберат кой всъщност си ?
Само ако можеха да видят онази твоя страна , която виждам аз
Тогава и те като мен щяха да видят непознат




Правила ли съм някога нещо мъчително за теб ?
Карала ли съм те някога да се чудиш кой стои в стаята ?
Правиш така , че винаги да изглеждаш перфектно
И когато това приключи , аз ще сам виновната
Планът ти работи добре така , че можеш да си вървиш
Мислейки , че тайната ти е запазена




В очите ти няма доброта
Начинът , по който ме гледаш , просто не е редно
Мога да кажа какво следва този път




В живота ми има непознат
Ти не си човекът когото някога съм познавала
Страхуваш ли се да разберат кой всъщност си ?
Само ако можеха да видят онази твоя страна , която виждам аз
Тогава и те като мен щяха да видят непознат




Толкова дълъг път , от мястото където бяхме
Когато се замисля за времето , което изгубих , мога да заплача




В очите ти няма доброта
Начинът , по който ме гледаш , просто не е редно
Мога да кажа какво следва този път
В живота ми има непознат
Ти не си човекът когото някога съм познавала
Страхуваш ли се да разберат кой всъщност си ?
Само ако можеха да видят онази твоя страна , която виждам аз
Тогава и те като мен щяха да видят непознат



В очите ти няма доброта
Начинът , по който ме гледаш , просто не е редно
Мога да кажа какво следва този път
В живота ми има непознат
Ти не си човекът когото някога съм познавала
Страхуваш ли се да разберат кой всъщност си ?
Само ако можеха да видят онази твоя страна , която виждам аз
Тогава и те като мен щяха да видят непознат




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930